Поштоване колеге,
Институт би требало да подстакне иновативни дух адекватну примену савремене наставне технологије и примену теоријских знања у решавању практичних проблема у настави и усавршавању наставника и васпитача, Посебна пажња се посвежује сталном развоју информатичких компетенција у скалду са Европским стандардима.
1.УНАПРЕЂИВАЊЕ НАСТАВНО-НАУЧНОГ РАДА
1. Најважнији задатак је стварање постицајне климе за иновативни рад са студентима, односно да се настава обогаћује низом иновативних модела наставног рада уз коришћење савремене технологије, да се постепено смањује учешће предавачке наставе (слушање предавања) и да се уместо ње све више развија самостални проблемско-истраживачки рад студената, рад у мањим групама и др.
2. Факултети и институти морају бити предводник не само у ширењу наставних иновација већ и иновација у опремању наставних објеката у којима ће се настава моћи организоватаи на системским основама,, прилагођеној новој информатичкој парадигми организације наставе. Неопходно је опремити (за почетак) једну тзв. ПАМЕТНУ УЧИОНИЦУ за реализацију вежби из методике - методички практикум (интерактивне мултимедијалне учионице).
3. Потребно је повезати једну вежбаоницу путем линка са методичким практикумом Факултета, како би се методичари повремено могли укључивати на часове наставе у вежбаоници, анализирати и снимати часове у циљу боље методичке прирпеме студената (пре одлска на часове).
3. Покретање Wеb-портала за потребе школа (израда и одлагање дидактичких материјала у електронском виду, емитовање наставних иновација у образовни систем и сл.). Наставнци у школама би, за неколико минута, могли преузимати материјале за поједине врсте наставе и одмах их користити за рад са ученцима на часу. Пројекат би био стално отворен, надограђивао се, Потзребно је доста времена да се формира и обпликује, да се наставници у школама оспособе за коришћење (што би опет био задатак нашег Институтаа).
4. Моделовање образовних софтвера за ђаке и родитеље који би били одобрени од стране Министарства просвете и препоручени као додатни дидактички ресурси. Израда ових софтвера би подразумевала активно учешће свих компетентних наставника и сарадника за све области.
5. Информатичко оспособљавање наставника, стручних сарадника и директора школа, као и других заинтересованих лица у складу са ECDL програмом.